ארונית מגירות מתכת

קטלוג ארוניות מגירה >

כל מקום עבודה שמכבד את עצמו צריך להיות מאורגן בקפידה. זהו רכיב מהותי גם ביעילות התפעול של סביבת העבודה וגם ביצירת תדמית מקצועית. אחד המוצרים הפרקטיים ביותר להשגת המטרה הזו הוא ארונית מגירות מתכת. הארוניות הללו מתאימות למגוון צרכי אחסון במנעד רחב של מקומות עבודה, כולל סביבות משרדיות, בתי עסק, מפעלים תעשייתיים, מרכזי לוגיסטיקה, מעבדות ומחסנים. זהו מצרך בסיסי ביותר המצוי בשימוש נרחב בכל הסביבות הללו – ויש לכך סיבות טובות.


ארוניות מגירה ממתכת

היתרונות של ארוניות המתכת

ארונית מגירה מיוצרת ממתכת באיכות גבוהה שמאפשרת לה לשאת משקלים גדולים במיוחד, כך שהיא רלוונטית ביותר לאחסון ציוד תעשייתי כבד. דגמים שונים של ארוניות מגירה ממתכת מאופיינים בכושר העמסה משתנה שעשוי להגיע למאות קילוגרמים. בשונה מחומרים נפוצים אחרים כמו פלסטיק ועץ, התכונות של המתכת מאפשרות לה לעמוד במשקל רב גם כשהשידה עצמה קטנה יחסית.

הקונסטרוקציה החזקה של הארונית שומרת עליה מפני חבטות וגורמת לה לשרוד לאורך זמן, גם בתנאים של שימוש תכוף המביא בדרך כלל לשחיקה מהירה. עמידות ארוכת-טווח חשובה במיוחד כאשר מדובר במסילות עליהן נעות המגירות, מאחר ומסילה תקולה תוציא את המגירה מכלל שימוש.

גימורי הארונית מתוכננים כמונעי קורוזיה. שידת המגירות עמידה גם בפני לחות וגם בפני טמפרטורות גבוהות, האופייניות לסביבות תעשייתיות. התוצאה של היבטים אלו היא שהמוצר אינו מתבלה במהירות והוא כמעט ולא דורש עיסוק בתחזוקה שוטפת.

פני השטח המתכתיים והדפנות החלקות מקילים על ניקוי הארונית. די במטלית לחה כדי להיפטר מכתמים, אבק או פסולת תעשייתית שדבקה בה ובמידת הצורך ניתן להשתמש בחומרי ניקוי עדינים מבלי לגרום נזק למוצר או לתכולתו.

שידת מגירות מתכת

התאמה ייעודית למקום העבודה

ארוניות מתכת מתוכננות כחסכוניות במקום ובכל מקרה הן מגיעות במידות אורך ורוחב שונות בהתאם לשטח הפנוי. מגוון הגבהים מוודא שתקרת הארונית תהיה בגובה השולחן או עמדת העבודה ותשמור על סימטריה ועל נוחות. מספרים שונים של מגירות יתאימו אותה לכמות הפריטים המיועדים לאחסון. את המגירות ניתן לקבל בגודל אחיד או כשחלקן גדולות יותר מאחרות, כך שיש מקום למודולאריות בהתאם לצרכים הספציפיים. ארוניות מסוימות מתניידות על גבי גלגלים ומאפשרות הזזה שלהן ברחבי סביבת העבודה.

ארונית המגירות מעשית מאוד ועונה על הצרכים היומיומיים של מקום העבודה עם ריהוט תעשייתי. היא רב-תכליתית ומתאימה לאחסון ציוד, מסמכים, כלי עבודה וחומרים. השימוש בה מסייע בשמירה על סדר וארגון מופתיים ובהחזקת פריטים נחוצים בצורה נגישה ובהישג יד – שתי דרישות חיוניות להגברת היעילות והפרודוקטיביות. אפשר להשתמש בה כדי לרכז חלקים קטנים שנוטים להתפזר, לאחסן כימיקלים שעדיף שלא יסתובבו בחופשיות, לשמור על מכשור כמו כלים לעיבוד שבבי, כלי עבודה למוסכים במקום בטוח מפני חבטות או למקם את כל המסמכים החשובים במקום אחד מבלי שיהיה צורך בהתרוצצות כדי למצוא אותם.

הארוניות יכולות לכלול מערכת נעילה מובנית המשמשת למניעת נפילת חפצים בזמן הזזה או הטיה של השידה, לשמירה על פרטיות של מסמכים רגישים ולהגנה מפני גניבה או אובדן של ציוד יקר ערך. המגירות מעוצבות בצורה ארגונומית עם ידיות נוחות לאחיזה במטרה להקל על השימוש השוטף בהן ובתכולתן. הארונית בכללותה מעוצבת בסגנון מודרני-מינימליסטי ויכולה להגיע הן בצבע מתכתי ניטרלי והן בצבעים מגוונים יותר בהתאם לסגנון האישי.