ריהוט למשרד – מה צופה לנו העתיד

ריהוט משרדי מודולרי הוא אחד מצורות העיצוב הנפוצות ביותר בשנים האחרונות בתחום התעשייה העולמית. זהו ריהוט מגוון, חסכוני (הן מבחינה כספית והן מבחינה מרחבית) ועמיד לאורך זמן רב.

הצורך העיקרי בריהוט משרדי הוא היכולת לגמישות מרחבית. האפשרות לנצל את מלוא מקום העבודה מבלי להשאיר מרווחים מתים מעלה את רמת החשיבה בתכנון ועיצוב החלל. מקומות עבודה רבים עוברים לעיצוב חדרים באמצעות מחיצות סגורות או פתוחות למחצה וקיובקים על-מנת להעניק מרחב עבודה אישי מבלי לשבור את אלמנט החלל הפתוח של המקום.

מערכות של ריהוט משרדי מודולרי הן מערכות גמישות מאוד בעלות מספר מדויק של רכיבים ואותם ניתן לשנות ולערוך בצורות אינסופיות לניצול מקסימאלי של מקום. רהיטים בהזמנה אישית יחברו את העיצוב הכללי של המשרד ויוסיפו פן נוסף למראה הכללי.

מחיצות בשילוב חלק עליון זכוכית חלבית

טרנדים בעולם הריהוט למשרדים

עבודה ללא הבדלי תפקידים

מקומות עבודה רבים הופכים להיות שטוחים יותר. הכוונה לכך היא שבעבר דרגים מנהליים היו נמצאים בקומות גבוהות יותר או על במות מוגבהות. כיום ישנו דגש רחב על עבודה שיתופית ללא הבדלים. כתוצאה מכך, ריהוט משרדי צריך להיות נגיש לכלל. ניתן לראות זאת באמצעות שולחנות מודולריים הניתנים לשינוי בכל עת.

חדרי המתנה וחדרי מנוחה

העבודה אינה נפסקת גם כאשר יוצאים להפסקה. המוח ממשיך לעבוד ולייצר מחשבות בונות. שינוי עיצוב חדרי המתנה ומקומות המנוחה חשובים לא פחות מהמשרדים עצמם. חשיבה זו גורמת לעריכה שונה ונוחה יותר של חללים אלו.

כיסאות לחדר המתנה

צבע לא רק על קירות

יצירתיות במקום העבודה מועיל לכולם. פעם הדגש היה על יעילות במקום העבודה, אך כיום יצירתיות מקבלת מפנה חד ביותר. על-מנת להפיק יצירתיות ניתן לראות שימוש עז יותר בצבעים חזקים ובולטים בצבעי הקירות וברהיטי המשרד.

טכנולוגיות עתידיות

טכנולוגיות משתנות עם הזמן. פעם, ריהוט משרדי כלל שולחן עם מקום למחשב אחד וכמה ארונות לתיוק. כיום, עם התקדמות הטכנולוגיה הדיגיטאלית, ישנו שימוש מסיבי במחשבים ניידים, טאבלטים, סמארטפונים ולעיתים קרובות משתמשים בהם בו זמנית. שולחנות משרדיים צריכים לספק את התנאים הדרושים לכל המכשירים. שקעים נוספים להעברת חוטי תקשורת, מדפים להטענה וחיבורים לחשמל הם רק חלק מהדרישות לריהוט משרדי עכשווי.

רהיטים גמישים

ספונטניות בריהוט משרדי הוא אלמנט חשוב. על-מנת לייצר מוחות חושבים יש צורך בשילוב רהיטים ויצירת מקום עבודה משותף ומאוחד. ריהוט משרדי צריך להיות גמיש מאוד, ריהוט שניתן להזיז ולשנות בזמן קצר ביותר.

מחיצות למשרדים בחיפוי אקוסטי ובשילוב ריהוט משרדי תואם

היבט בריאותי

חשיבותו של העובד במשרד היא ערך עליון. מבט אל צרכיו האישיים של כל עובד היא זו שתעודד אותו להישאר בתחום המשרד. ריהוט נוח, בריאותי ונעים יוצרים עבור העובד סביבת עבודה טובה יותר. ההשלכה העתידית מתוך ההשקעה באלמנטים העיצוביים הללו יניבו תועלת לכולם.

ריהוט ארגונומי

יום העבודה מתארך ואנשים מבלים את רוב זמנם במשרד. מתוך כך קם הצורך בריהוט משרדי ארגונומי שישרת גם את הפן הבריאותי של העובד. על-מנת לייצור סביבת עבודה נוחה ובריאה יש להתאים את הריהוט לגוף האדם, כמו למשל, כסאות מתכווננים, ריפוד איכותי, שולחנות ועוד.

זיהום סביבתי

ריהוט משרדי ידידותי לסביבה הוא עוד טרנד נוסף בנכנס בחוזקה לתחום. מקומות עבודה רבים רוכשים יותר ויותר ריהוט משרדי העשוי מחומרים ממוחזרים או מחומרים בעלי פלטיה נמוכה של כימיקליים.

משרד ביתי

ניתן לראות, במיוחד בשנים האחרונות, אנשים הנוטים לעבוד בבית. ריהוט משרדי והצורך בו אינו נשמר אך ורק לעסקים חיצוניים. גם בתחום הביתי אפשר לראות שינויים רבים בריהוט. חדרים במרחב הביתי שהוסבו לצורכי משרד ובהם ריהוט המיועד לכך. אין זה שונה מעיצוב חללים משרדיים בחברה חיצונית.